Exploding box-krabička s prekvapením

14.02.2017

O chvíľu sa začne svadobná sezona a ja pokračujem v svadobnom scrapovaní.Ďalšou vychytávkou je exploding box-krabička,v ktorej darujete elegantne a s gráciou  peniažky.Jeden exploding box je v krémovo bielych farbách,k druhému som pridala zlatú.Použila som krásny papier,rôzne ozdôbky a 3D drevený výrez tortičku.

Ďalší bol vytvorený na želanie k narodeninám,pre duchovného otca z faronsti Furča v kresťanských farbách,žlto modrej.Taktiež som použila 3D drevený výrez,kalich IHS,papierové ruže,perlovú reťaz....

Odozva na exploding boxy bola pozitívna,teším sa na ďalšie scrapovanie,ďakujem za pozretie môhjo scrap blogu.Prajem pekný tvorivý dník.Nájdete ma aj na socialnej sieti fb: lovelymade scrapbooking.

Váš lovely made scrapbooking.

© 2016 little birdie
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky