DIY veľkonočné dekorácie

31.01.2017

V dnešnom článku na mojom blogu,si ukážeme,ako vyrobiť jednoduché veľkonočné dekorácie.Pripravila som fotonávod.Potrebovať budeme sklenené poháre,ja som si odkladala priebežne od marmeládok a džemov,sisal,veľkonočné vajíčka,drevené výrezy (zajko,baranček),papierové kvety,tavnú pištoľ,špagát.

Postup: Sklenené poháre si pekne vyumývame,odstránime etikety a vysušíme.Môžme začať aranžovať. Na dno fľaše vložíme sisal,použijeme tavnú pištoľ, prilepíme veľkonočné vajíčko,dreveného barančeka,alebo zajačika,predtým si však poskladáme papierový kvet,ktorým neskôr dozdobíte dekoráciu.Nakoniec priviažeme špagát a môžete si skrášliť svoj domov na Veľkú noc. A ešte pár fotiek.

Ďakujem za pozretie môjho blogu a dúfam,že som vás inšpirovala.

Nájdete ma aj tu:https://www.facebook.com/scrapbookpapierovedrobnosti/

© 2016 little birdie
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky